kurp napisał(a):Natomiast radzę go całkowicie rozkręcić to zobaczycie, że to takie proste jak konstrukcja cepa i w zasadzie nic tam niema. Wtedy też będziecie wiedzieli jak to podokręcać i poustawiać ewentualnie zmatowić ślizg. Przed ponownym złożeniem załóżcie nowe oringi. Radzę też zawsze pamiętać o luzowaniu śruby hamulca bo to jest najczęstsza przyczyna " wyślizgania " wyciągu.
daniel napisał(a):Rozumiem. Szkoda tylko że nie ma ogumienia wtedy tarcie byłoby mocniejsze moim zdaniem. No ale zrobię jak wyżej Pan napisał. Ja mam właśnie wrażenie że metal śliska się na metalu
daniel napisał(a):Ten wyciąg jest chyba zajechany bo nie pomaga kompletnie nic. Nawet wymieniłem ten plastik ale dalej to nic nie dało
Soczi napisał(a):Może faktycznie zjechana już bieżnia?
A co myślicie o zmatowieniu i wałka i bieżni drobnym papierem ściernym?
Jak nic nie pomaga to albo radykalne rozwiązania albo wyciąg na śmietnik i kupno nowego.