problem z uziemieniem i inne

Problemy, czyszczenie, regulacja, naprawa, instrukcje, oprogramowanie etc.

PostGalachadV | 23 Paź 2018, 16:50

Witam,
Próbuję uruchomić SynScan Go To, ale pojawia się komunikat: both axis no respons. Podobno jest to spowodowane brakiem uziemienia. W zeszłym tygodniu byłam w podróży i wzięłam ze sobą tzw bazę, do której podłącza się kable R.A, zasilanie i Hand Controler, mając nadzieję, że trafię na wybitnego programistę znawcę komputerów, który pomoże mi wyjaśnić inne kłopoty z obsługą SynScan Pro i Safari 6, dwóch aplikacji, które mają zapewnić kontakt z teleskopem za pośrednictwem adaptera SynScan WiFi, który specjalnie do tego celu nabyłam (w Anglii). Na takiego specjalistę nie trafiłam, ale za to coś musiało zaszkodzić mojej bazie, bo własnie już pojawia się wspomniany komunikat. Jak przywrócić uziemienie (o ile to jest ten problem)? A co może być jeszcze powodem wysyłania komunikatu o obu osiach? Będę też wdzięczna za porady odnośnie prawidłowej instalacji obu aplikacji. Mam smartfona Moto(4) Plus (android) , laptop Dell,windows 7, (aplikacja SynScan pro jest w dwóch wersjach, na android i windows. Z góry dziękuję za wszelką chęć udzielenia mi pomocy. Edyta
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 Paź 2016, 21:14

 

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

AstroChat

Wejdź na chat