tiger | 01 Wrz 2019, 03:10
Może Mateusz, skoro posiadasz ten montaż, od jakiegoś czasu (śledzę Twoje wątki tyczące tego monta na innym forum), napisz coś więcej tutaj, lub w dziale RECENZJE. Pewnie sporo osób tutaj potrzebuje lekkiego, mobilnego monta , o dość dużej dokładności prowadzenia, i będą Ci za to wdzięczni. Jak dla mnie, to jak przeczuwałem, raczej ,,nie nada". Jak na razie, nie przewiduję ,,transportu lotniczego". Potrzebuję stabilnego monta o większej nośności, i dosyć dużej dokładności prowadzenia (np; krótsze czasy, ale bez guide), oczywiście w miarę mobilnego. Szukam, drążę, i na razie na placu boju pozostają; ,,stary ale jary "SW NEQ-6 (wymianę łożysk i spaskowanie najpewniej wykonałbym sam. Łatwa kasacja luzów osi), SW EQ-6R (już spaskowany, i ,,ulepszony", ale kasowanie luzów osi kłopotliwe), i ,,Czarny Koń"; CEM-60 , dotychczas ,,u nas" skąpo info o nim (a ,,suche" specyfikacje nie zawsze są odzwierciedleniem rzeczywistości). Aczkolwiek ma największe ślimacznice, ilości zębów, średnice wałów, oraz łożysk, rozdzieczość" silników krokowych, największa ,,teoretyczna" nośność. Dużo filmów na w necie. W przypadku tych trzech montaży pewnie mógłbym spokojnie wieszać zarówno SWMN-190, jak i SWED-120.
9
ED-120, TS76EDPH, EQ-6R PRO, ASIair PRO, bino BP-Maxbright, SONY A7S, CANON 6 D, ASI-290 COLOR, NIKON 7X35 EX CF, MEADE 26 mm 5000S-para, ES 20 mm 70st.- para, NLV 6 mm-para, Barlowy ED 2xGSO, ED 3x GSO. IDAS LPS D-2