Pomoc w odświeżeniu teleskopu po latach. Kraków.

Problemy, czyszczenie, regulacja, naprawa, instrukcje, oprogramowanie etc.

Postobcy_astronom | 15 Kwi 2020, 07:06

Dzień dobry! Nie wiem czy ktokolwiek mnie jeszcze pamięta :) Pewnie nie, bo na kilka lat byłam zmuszona zawiesić obserwacje. Macierzyństwo i ciasne mieszkanie w centrum dosłownie wycięło mnie z astronomiczne świata. Jako, że własnie wybudowałam dom w Krakowie - z tarasem <3 - bardzo chcę wrócić do "sportu". DSów w Krakowie pewnie nie złowię, ale może chociaż jakieś planety.

Niestety, Synta 8", leży od kilku lat w kartonie, zakurzona, boję się otwierać ten karton. Na pewno przydałoby się odkurzyc lustro i skolimiwać. Kto w Krakowie mógłby mi pomóc z taką usługą, odpłatnie? Nie wiem, czy sobie sama poradzę, raczej nie jestem orłem techniki :roll: W pierwszej chwili pomyślałam o Astrokraku (kiedyś p. Janusz zaoferował mi taką pomoc), po czym dotarła do mnie ta straszna wiadomość. Dopiero teraz się dowiedziałam ;(
I'm waiting for the night to fall. I know that it will save us all.
Synta 200/1200 dob + WO Swan 33, SP 25, WO Swan 15, SP 10, Hyperion 8, Baader Ortho 6, UB 2''
BPC Kronos 20x60
Awatar użytkownika
 
Posty: 184
Rejestracja: 31 Sty 2009, 21:45
Miejscowość: Kraków / Radziszów

 

Postfremdo | 15 Kwi 2020, 07:46

W Krakowie i okolicach masz całą masę Astromaniaków i bez trudu znajdziesz pomoc.Zapewne zaraz jak tylko przetrą oczy,dostaniesz wiadomości.
Pozdrawiam.
Takahashi EM400 Astronomer22x60
Vixen BT125A HF2
Zeiss 8x42 HD
Bino Denkmeier
I okulary TV
 
Posty: 322
Rejestracja: 21 Lut 2014, 16:07
Miejscowość: Warszawa

 

PostOrzech | 15 Kwi 2020, 09:24

Jak pisze Fremdo. Przez ostatnie kilka lat utworzyła się prężnie działająca grupa w Krakowie i okolicy. W zasadzie nie ma tygodnia, żeby ktoś, gdzieś nie jechał :wink:
Niestety ze względu na obecną sytuację, nie jeździmy nigdzie :( Kto może obserwuję spod domu, balkonu.
Jeżeli sytuacja się unormuje, dowiesz się o tym z tego tematu