Sky-Watcher 150 750 EQ3 jest ok.. ale doradźcie coś innego

Postgawittt | 19 Sie 2018, 17:40

Witam Was

Jestem tu nowy aczkolwiek z fotografi chcę wejść w Astrofoto. Znalazłem taki oto teleskop z montażem:
Sky-Watcher N-150/750 EQ3-2 (BKP15075EQ3-2) - 1499zł

..i wszystko idealnie bo jestem amatorem astronomii i chciałbym poprostu zobaczyć i sfotografować planety i jakieś inne interesujące obiekty ze swojego balkonu (w bloku).. Chciałbym troszeczkę nauczyć się o obiektach na niebie i podnieść swoją wiedzę..
Dzięki bratu miałem już swoje pierwsze obserwacje dzięki lunetce ZRT rosyjskiej bodajże produkcji...wszystko na zwykłym statywie. A w astrofoto jakieś montaże, ehhh Czego to ja sie dowiaduję..

Szukam teleskopu z montażem jak powyższy SkyWatcher lecz jeszcze tańszego (!).. Proszę, doradźcie.. Ów zestaw ma być dostosowany do podłączenia lustrzanki cyfrowej.
Nikon Action 12x50
 
Posty: 15
Rejestracja: 19 Sie 2018, 16:22
Miejscowość: Tarnobrzeg

PostJanusz_P. | 21 Sie 2018, 17:45

Ten 150/750 to absolutnie najtańsze rozwiązanie do nauki astrofoto a i tak trzeba go dozbroić w napęd z pilotem i lunetkę biegunową jeśli z balkonu widzisz Polarną :arrow: :?: :roll:
Astropozdrówko Janusz P.

Fujinon 10x50, SCT 6 podręczny, SCT-14" HyperStar, EQ-6, Coronado 60, EOS-6D-mod i takie tam szkiełka do niego od 8 do 4000 mm plus lasery RGB do 2 W :-)
Awatar użytkownika
Założyciel i Patron Forum
 
Posty: 18278
Rejestracja: 12 Kwi 2005, 19:17
Miejscowość: 15 km na południe od Krakowa

PostMr. Bino | 21 Sie 2018, 19:19

......
Ostatnio edytowany przez Mr. Bino, 07 Lis 2018, 16:26, edytowano w sumie 1 raz
 
Posty: 228
Rejestracja: 14 Maj 2011, 15:49

Postgawittt | 26 Sie 2018, 22:42

Hejka.

Czy doradzicie mi coś jeśli z mojego balkonu nie widze gwiazdy polarnej? Jak to sie ma do astrofoto w które chcę wejść (powolutku) ?

90% czasu bede sprzetu używał na balkonie w mieszkaniu w słabo zaludnionej dzielnicy (Niebo południowo zachodnie i zachodnie).