Tasco 20x60

PostSeyv | 28 Lut 2009, 23:22

Lornetka w tytule stała się moim pierwszym przyrządem optycznym do obserwacji nieba. Pomimo, że nie mam dużego doświadczenia postanowiłem napisać kilka słów o niej ponieważ uważam, że na początek przygody z astronomią lornetka to naprawdę dobra sprawa.