Widzę ze mamy wiele wspólnego, ja też nie toleruję niedoróbek, niskiej jakości i tandety dlatego publicznie piętnuję takie bublowate rozwiązania co nie bardzo podoba się nawet części moich Klientów z mniej zasobnym portfelem. Zwykle też piszę w tej sprawie najpierw do producenta celem wyjaśnienia sprawy a dopiero potem urządzam publiczną nagonkę na felerny sprzęt jak producent mnie zlewa czy nabiera wody w usta
Zdaje sobie sprawę że jestem w o wiele lepszej sytuacji niż większość sprzedawców sprzętu astro bo sam uprawiam astronomię amatorską od 30 lat i wielu produktów po krótkim teście terenowym nawet nie wprowadziłem lub szybko wycofałem ze swojej oferty jak choćby serię teleskopów Meade Seria DS-2000 których plastikowe ramiona sypały się dosłownie w rękach a napędy GoTo przestawały działać po pół roku normalnego użytkowania, nie zarobiłem w ten sposób kilku groszy więcej ale był to sprzęt poniżej godności naszej firmy który szybko wycofaliśmy z oferty
Przykładowa sprawa z Meade LB pisałem im od pół roku aby dawali czarne końce tubusów i dopiero jak sam je zacząłem przemalowywać proszkowo naszym Klientom na usługę na Czarny Mat i pokazałem Meade na fotkach jak to wygląda i czemu służy wprowadzili tą słuszną poprawkę do seryjnej produkcji czyli ta droga działa chodź zwykle idzie to opornie i powoli szczególnie w dużych firmach
Inny przykład z firmy Lumicon, dawali w kątówce dielektrycznej 2" śrubkę mocującą za dużej średnicy która kolidowała z obudową grubych okularów 2", po krótkiej korespondencji wspomożonej przez korespondencję od naszego Klienta w następnej dostawie przyszły już kątówki że śrubką umieszczoną w odpowiednim miejscu gdzie już nie powodowały kolizji z grubym okularem czyli dla chcącego nic trudnego
Jak nie masz nic przeciw to napisz po angielsku do GSO z prośbą o wyjaśnienie tej kwestii jako niezadowolony Klient, daj im szansę na poprawę wyrobu a pewnie się nie zawiedziesz ich odpowiedzią i reakcją w tej sprawie