* Zaloguj się   * Zarejestruj się


Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 
 Temat postu: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 09, 2018 11:49 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Hej :) ,
Sygnalizuję wstępnie sprzedaż zestawu zakupionego jako lekki, „samolotowy”, traveler na astro urlop zagraniczny. Sprzęt w bardzo dobrym stanie.
Po powrocie z Dalekiego Kraju trafi on na giełdę ok. 16 grudnia, wtedy również dołączę fotki.
Zestaw rozbijam na dwie części, ale – oczywiście – sprzedam również jako całość.
Można już na PW składać wstępne rezerwacje.
Skład:
1. Teleskop SCT 6” Celestron NexStar SE (tuba pomarańczowa):
- powłoki XLT;
- flock wewnątrz tuby;
- dekle i zaślepki na przód i tył;
- visual back 1,25” oraz 2”;
- standardowa stopka do mocowania szukacza;
- dovetail Vixen;
- odrośnik AstroZap (USA) 6”;
- opaska grzejna Astro Zap na korektor 6”;
- motofocus z regulacją prędkości.
Cena (tylko za komplet) – 1.680 zł z wysyłką.
2. Montaż NexStar 6-8” GoTo:
- tuningowany w AstroKraku;
- statyw stalowy od EQ5 z łapami 1,75”;
- ramię usztywniające mocowanie teleskopu z dwoma gniazdami na dovetail (zamiast
jednego jak w oryginale);
- pilot NexStar GoTo.
Cena – 1.230 zł z wysyłką.
Przy zakupie całości dodaję gratis szukacz Star Pointer oraz ewentualnie dielektryczną kątówkę 2” za jedne 250 zł.
Pozdrawiam,
Zbyszek :)

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 09, 2018 5:02 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Rezerwacje dla pozycji 1 (tuba):
1. Kolega spoza forum
2. waldi1

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Wto Lis 13, 2018 6:24 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Rezerwacje tuby aktualne.
Montaż (poz. 2) - obniżka ceny do 1.180 z wysyłką (niżej nie będzie)
:)

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Wto Lis 13, 2018 9:09 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Stan aktualny:
Poz. 1 (tuba) - rezerwacja tylko dla waldi1;
Poz. 2 (montaż) - rezerwacja dla Kolegi spoza forum i na drugim miejscu dla waldi1
:)

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 23, 2018 8:32 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Porządkuję temat:
1. Tuba z akcesoriami praktycznie sprzedana --> waldi1 :)
2. Montaż do wzięcia, bo na astrourlop biorę coś innego. Wystawiam pomimo konkurencji :lol: . Opis i fotki:

Montaż jednoramienny Celestron NexStar 6-8” GoTo:
- tuningowany niedawno w AstroKraku;
- statyw stalowy od EQ5 z łapami 1,75”;
- mocowanie teleskopu na ramieniu z dwoma gniazdami na dovetail, zamiast w jednym gnieździe, jak
w oryginale – bardzo dobre usztywnienie konstrukcji;
- pilot NexStar GoTo (z tyłu lekkie pęknięcie zaklejone taśmą, bez wpływu na działanie);
- nowy pojemnik na baterie.
Unosi spoko do wizuala C-8 lub MAKa 180, waży stosunkowo niewiele, a intuicyjne GoTo działa precyzyjnie.
Cena – 1.180 zł z wysyłką.
Pozdrawiam,
Zbyszek
P.S. Możliwa sprzedaż samej głowicy z platformą do mocowania na statywie za 980 zł z wysyłką.
Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

Załącznik:

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 23, 2018 9:54 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Rezerwacja montażu dla Jarka W. (WhyDuck) :)

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Czw Lis 29, 2018 1:47 pm 
Offline

Rejestracja: Pon Lis 13, 2017 8:37 pm
Posty: 49
Witam, jak by się okazało że kolega rezygnuje z tuby to ja chętnie wezmę.
Pozdrawiam Konrad


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 30, 2018 9:37 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Teleskop sprzedany, montaż aktualny za 1.180 zł z wysyłką :)

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 30, 2018 5:29 pm 
Offline

Rejestracja: Czw Kwi 03, 2008 6:30 pm
Posty: 801
Miejscowość: Stanowice koło Rybnika,Soblówka
Nie rezygnuję.Czekamna info o wysyłce.


Góra
 Profil E-mail  
 
 Temat postu: Re: Zestaw SCT Celestron NexStar 6" - info wstępne
PostWysłany: Pią Lis 30, 2018 8:41 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw Mar 17, 2011 8:22 pm
Posty: 531
Miejscowość: Kraków
Teleskop sprzedany --> waldi1
Montaż sprzedany --> WhyDuck
Dzięki, temat do zamknięcia :)

_________________
Sorki, za dużo sprzętu by pisać... Obserwatorium roll-off w Luborzycy k. Krakowa. Zapraszamy!


Góra
 Profil E-mail  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 10 posty(ów) ] 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Feedfetcher, Majestic-12 [Bot] oraz 83 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group