wechciu | 01 Gru 2018, 18:41
Bo Jak zadzwoniłem w sprawie złączki, to w Astrokrak powiedziano mi, że trzeba to spasować i przeliczyć. W żadnym sklepie nie otrzymałem prostej odpowiedzi na moje zapytanie. Odnoszę wrażenie, że albo temat jest skomplikowany, albo osoby sprzedające sprzęt astro nie mają szerszego pojęcia na temat jego konfiguracji. Ze strony Teleskopy.pl nie otrzymałem na swoje zapytanie e-mail żadnej odpowiedzi, a tam właśnie sprzęt był zakupiony. Szczerze mówiąc jestem bardzo rozczarowany suportem. Astrokrak miał mi to ogarnąć max w tydzień. Tydzień minął i nic. Jakoś mi przechodzi ochota na tą całą astronomię i zakupy coraz lepszego i oczywiście droższego sprzętu, bo jeśli nie można liczyć na wsparcie ze strony sprzedawcy gdy pojawia się problem, to lipa, nerwy koszty itd. bo jeśli kupuję np. OAG i składam zapytanie, jak go łączyć, a sprzedawca nie wie jak go łączyć z korektorem, to o jakim profesjonalizmie możemy tu mówić. Klient kupił i z bani, niech się męczy.
Sorry, musiałem sobie ulżyć.
SW 150/750; R80/400; R-C 6"; OAG StarGuider; HEQ5; EQ3-2 ; Canon EOS 450Dmod ; bresser hd deep sky & guider ; ASI 120 mini; filtry 2" UHC; IR-block; filtry 1,25" UHC, UV/IR cut, księżycowy; sterowanie ASTROBERRY