M45 podczas pełni

PostJaLe | 07 Gru 2019, 19:17

No, prawie podczas pełni, bo L zbierałem w zeszłym miesiącu w okolicach pełni, a RGB przed wczoraj. Niestety w między czasie nie miałem szans na czyste niebo.
Dlatego jestem chyba skazany na fotografię z Księżycem :/ który jednak uniemożliwia wydobycie pyłów.
Sprzęt: RC51 + QHY 163M L:90 x 60[s] RGB 40:40:50 w klatkach 30[s]
Zdjęcia, po i przed obróbką spowodowaną motywacją Domka ;)
Załączniki
M45 podczas pełni: Plej_3_DBE_ABE SCNR TGV end.jpg
M45 podczas pełni: Plajady.jpg
Ostatnio edytowany przez JaLe, 07 Gru 2019, 22:15, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
 
Posty: 7044
Rejestracja: 09 Wrz 2005, 21:13
Miejscowość: małopolska

PostDominik Woś | 07 Gru 2019, 20:03

JaLe napisał(a):No, prawie podczas pełni, bo L zbierałem w zeszłym miesiącu w okolicach pełni, a RGB przed wczoraj. Niestety w między czasie nie miałem szans na czyste niebo.
Dlatego jestem chyba skazany na fotografię z Księżycem :/ który jednak uniemożliwia wydobycie pyłów.
Sprzęt: RC51 + QHY 163M L:90 x 60[s] RGB 40:40:50 w klatkach 30[s]


Jarku, trzeba jeszcze tylko lekko wyrównać poziomy, gdyż tło wpada w zielonkawy a to trochę kłóci się z mocno niebieskimi mgławicami Plejad. :wink: Trochę pyłów i mgławicy da się jeszcze wyciągnąć (jeśli wie się jak do tego podejść :wink: ). Przykładowo z Twojego JPG-a:

M45 podczas pełni: Plajady_.jpg


Pozdrawiam,
Dominik
Pozdrawiam,
Dominik
 
Posty: 4399
Rejestracja: 26 Lip 2005, 22:05
Miejscowość: Łomianki /k Warszawy

PostJaLe | 07 Gru 2019, 20:47

Masz rację, czasami coś ucieka podczas obróbki.
Poszedłem teraz na maxa czy jest lepiej?
Załączniki
M45 podczas pełni: Plej end max.jpg
Awatar użytkownika
 
Posty: 7044
Rejestracja: 09 Wrz 2005, 21:13
Miejscowość: małopolska

PostDominik Woś | 07 Gru 2019, 20:59

JaLe napisał(a):Masz rację, czasami coś ucieka podczas obróbki.
Poszedłem teraz na maxa czy jest lepiej?


Jak dla mnie lepiej, jedynie trochę kolor wyblakł. :wink:

Pozdrawiam,
Dominik
Pozdrawiam,