Witam!
Poliwęglan stosuję bo mam do niego dostęp wraz z usługą frezowania. Firma wykona mi każdy rysunek z autocad-a co dodatkowo ułatwia mi pracę.
Jak taki system sprawdzi sie w praktyce to być może uda mi się zaoferować takie rozwiązanie seryjnie - do obudowy napędu pasuje każdy silnik krokowy o wymiarach 42/42mm.
Szczelina ma 2mm więcej niż średnica koła i nie ma tarcia szczeliny o koło bo śruba centrowana jest rowkiem gwintu na kole. Ten zapas 2mm wynika z możliwości niecentryczności gwintu (rowka gwintu) na obwodzie koła - a takie mam właśnie jedno z kól, które ma przesunięty rowek o ok. 0.5mm od osi symetrii.
Szczeliny w obu skrajnych elementach istotnie ułatwiają za to odsprzęglenie napędu a istniejący luz sprawia, że nie ma z tym żadnego problemu. Po ponownym zasprzęgleniu śruba napędowa centrowana jest w naturalny sposób na środek rowka gwintu w kole.
xooon