Dominik Woś napisał(a):Sklep prowadzący sprzedaż przez Internet ma obowiązek zwrócić Ci pieniądze po odesłaniu do tego sklepu zakupionego przez internet towaru. Jest na taki zwrot określony termin (najdłuższy), 14 dni, co nie znaczy, że takiego zwrotu nie może sklep dokonać wcześniej, jeśli zależy mu na dobrej reputacji z zadowolonym kliencie, który wróci jeśli będzie potrzebował nabyć inne towary. Głupie tłumaczenia, opóźniające zwrot źle świadczą o obsłudze klienta.
Co więcej, moim zdaniem taki zwrócony towar nie może być oferowany jako nowy, tylko jako taki "po zwrocie".
Witam. Dlatego ja osobiście polecam zakupy w UK.
firstlightoptics.co.uk
Oni również posiadają i codziennie uaktualniają ceny towarów po zwrocie, które są odpowiednio tańsze i noszą minimalne lub żadne ślady jak np. otwarte opakowanie.
U nas często jeszcze praktykuje się takie rzeczy i wciska towar używany w cenie nowego. Miałem taką małą nieprzyjemność osobiście doświadczyć. Ponadto status dostępności ma się nijak do rzeczywistosci. Dlatego również i z tego powodu lubie robić zakupy w w/w sklepie bo wiem że fizycznie towar jest na półce
Pozdrawiam i życzę tylko udanych zakupów.